بانک سپه در نظر دارد اموال اسقاطی خود واقع در منطقه آذربایجان غربی به¬شرح جداول ذیل را از طریق مزایده سراسری، با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و بهره¬گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی الکترونیکی www.setadiran.ir به صورت الکترونیکی به فروش برساند.

  •  تاریخ انتشار مزایده در سامانه ستاد: ساعت ۸ صبح روزدوشنبه به¬تاریخ ۱۰/۲/۱۴۰۳٫
  • آخرین مهلت دریافت اسناد مزایده: ساعت ۱۹ روز سه شنبه به¬تاریخ ۱۸/۲/۱۴۰۳٫
  • آخرین مهلت ارسال پیشنهاد: ساعت ۱۹ روز شنبه به¬تاریخ ۲۹/۲/۱۴۰۳٫
  • تاریخ بازگشایی پاکات پیشنهادی: ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه به تاریخ ۳۱/۲/۱۴۰۳٫
  • تاریخ بازدید: از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه به¬تاریخ ۱۰/۲/۱۴۰۳ لغایت ساعت ۱۲روزپنج شنبه به¬تاریخ ۲۷/۲/۱۴۰۳ (بازدید همه روزه به جز ایام تعطیل مقدور می باشد).
  • بانک در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات در هرمرحله مختار می باشد.

نحوه فروش: نقد ویا نقد واقساط

  • توجه : لطفاً به اصلاحات احتمالی مزایده در آگهی نوبت دوم که در روز یکشنبه به¬تاریخ ۱۶/۲/۱۴۰۳ در روزنامه¬ سراسری…… منتشر و یا در سایت بانک سپه به نشانی الکترونیکی /ta www.banksepah.ir مندرج می¬گردد و تا پایان آخرین مهلت ارائه پیشنهادات ملاک عمل می¬باشد، توجه فرمایید.

توضیحات و شرایط:

۱- متقاضیان جهت کسب اطلاع از جزئیات املاک و با توجه به توضیحات مندرج در شرایط مزایده می توانند هماهنگی¬های لازم را به عمل آورند.

۲- شرکت در مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت “ستاد” می باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران محترم از این طریق امکان¬پذیر می باشد.

۳- علاقمندان به شرکت در مزایده می¬بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) با دفتر ثبت نام سامانه ستاد به شماره تلفن ۱۴۵۶ تماس و یا به آدرس اینترنتی www. setadiran.ir مراجعه نمایند. کلیه اطلاعات املاک و مستغلات شامل مشخصات، شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می باشد.

بانک سپه – مدیریت شعب منطقه آذربایجان غربی

مزایده سراسری اموال اسقاطی بانک سپه (نوبت اول)