تور مطبوعاتی بازدید از پروژه های عمرانی و پیگیری مطالبات مردمی بوکان برای نخستین بار در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش صدای بوکان ؛ امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت ماه ١۴٠٣) برای اولین بار تور مطبوعاتی برای بازدید از پروژه های عمرانی و پیگیری مطالبات مردمی با ابتکار و حضور میدانی خشایار صنعتی، فرماندار بوکان و همراهی خبرنگاران و مدیران دستگاه های خدمات رسان این شهرستان برگزار شد. اقدامی که ثابت می کند فرماندار جوانِ بوکان دغدغه توسعه دارد و معتقد است بخش اصلی جریان توسعه از مسیر حضورهای میدانی و نیز فعالیت های مطبوعاتی می گذرد.

تمامی مقصدهای این تور مطبوعاتی از سوی خبرنگاران تعیین شد. این رویداد با بازدید از پروژه احداث پارک کوهستانی ناله شکینه که عملیات آن از سوی شهرداری بوکان متوقف شده بود، آغاز شد و مقصد پس از آن عملیات احداث بلوار ٣٠متری ناله شکینه بود. فرماندار بوکان ، شهرداری را مکلف به ادامه عملیات اجرایی توٲم با برنامه، این ٢ پروژه کرد. امیر احمدی ، سرپرست شهرداری نیز از تلاشهای دکتر محمدخانی در ناله شکینه تشکر کرد و وعده ادامه پروژه ها را داد.

پروژه مجتمع صنوف آلاینده ژینگه پاریز ، مقصد بعدی این تور مطبوعاتی بود. این پروژه پس از تغییر هیئت مدیره در یکی-دو سال اخیر جان تازه ای گرفته و براساس اسناد موجود، هیئت مدیره جدید با جدیّت ، دقت و کاهش هزینه ها کارهای اجرایی آنرا از سرگرفته به طوری که در سالجاری تمامی ٣۵٠ مغازه موجود در فاز اول، تحویل متقاضیان می گردد. فرماندار بوکان دستورِ تداوم این پروژه و همکاری دستگاه های خدمات رسان با آنها را صادر کرد.

روستای ینگیجه و مشکلات و محرومیّت های این سکونتگاه پرجمعیت، سوژه بعدی بود. مدیران دستگاه های خدمات رسان هم در این بازدید حضور داشتند . فرماندار صنعتی در ینگیجه بر روی خدمات رسانی به اراضی بنیاد مسکن و تقویت سیستم آبرسانی تاکید داشت. “سایت جدید پسماند بوکان” در قورمیش نیز پنجمین مقصدی بود که فرماندار و اصحاب رسانه با حضور در محل، در مورد بحث و گفتگو کردند. پس از اولتیماتیوم دادستان بوکان شهرداری عملیات اجرایی این پروژه را استارت زده است.

“مشکلات تصفیه خانه” و “پروژه مسکن ملّی” آخرین ایستگاه های اولیّن تور مطبوعاتی بوکان بودند. بر استانداردسازی بیشترِ سیستم تصفیه خانه و پیگیری برای احداث و توسعه تاسیسات جدید تاکید شد. در مسکن ملّی نیز رعایت سرعت بخشی، صلاحیت سنجی در پیمان سپاری ها و ارتقای کیفیّت بیشتر موارد مورد تاکید بود./

انتهای پیام/الف

  • نویسنده : فاتح استاد عبدالله پور