رقابت‌های فوتبال جام روستایی شهرستان بوکان با قهرمانی منتخب روستاهای تیکانتپه و ئنگی‌کند به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی صدایبوکان؛ ظهر دوشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه و با حضور بیش از دو هزار نفر از دوستداران فوتبال در استادیوم پنج‌هزارنفری خاتم‌الانبیا جام روستای بوکان بعد از سه ماه رقابت با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

در حاشیه مرحلهٔ نهایی این رقابت‌ها که با برتری سه بر دو تیم منتخب تیکانتپه و ئنگی کند در مقابل روستای ملالر به پایان رسید مسئول برگزاری این بازی‌ها به خبرنگار ما گفت: این مسابقات با شرکت ۳۴ تیم از روستاهای این شهرستان به‌صورت گروهی برگزار شد.

لقمان شهابی افزود: این بازی‌ها به میزبانی روستاهای قازلیان، حمامیان و داشبند در پنج گروه برگزار و در نهایت تیم‌های برتر راهی مراحل بعدی شدند.

وی ادامه داد: این بازی‌ها که با استقبال گسترده هواداران و دوستداران فوتبال برگزار شد در نهایت و با برگزاری ۷۴ بازی به کار خود در استادیوم پنج‌هزارنفری خاتم‌الانبیا بوکان به کار خود پایان داد.

رئیس هیئت ورزش‌های روستای بوکان عنوان کرد: در نهایت و بعد از سه ماه برگزاری رقابت‌ها تیم‌های منتخب تیکانتپه و ئینگی کند و ملالر با شکست حریفان، خود را به مرحلهٔ نهایی این بازی‌ها رساندند.

شهابی تصریح کرد: مرحلهٔ نهایی این بازی‌ها که برای اولین‌بار با سیستم var محلی و در حضور داوران بانو برگزار شد تیم منتخب تیکانتپه و ئینگی‌کند با برتری سه بر دو در مقابل ملالر موفق شد جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرد.

رئیس هیئت ورزش روستای بوکان گفت: در این رقابت‌ها تیم‌های حمامیان و کانی‌دریژ مشترکاً موفق به دریافت جام اخلاق شدند و مدال بهترین بازیکن نیز به‌صورت مشترک بر گردن بهمن‌بادسار از ملالر و نیما داور از داشبند رسید.

شهابی تصریح کرد: آوات دست‌بس هم کفش طلای این رقابت را به‌عنوان بهترین گل‌زن کسب کرد و دستکش زرین نیز به جعفر صالح منیجه از تیم روستای حمامیان رسید.

مسئول برگزاری این بازی‌ها بیان کرد: خوشبختانه مواردی همچون اخلاق‌مداری، همبستگی و اتحاد که به‌عنوان شعار مسابقات نیز تعیین شده بود از سوی تیم‌های شرکت‌کننده به‌خوبی رعایت شد و شاهد صحنه‌های دیدنی در این مسابقات بودیم و این مسئله نمایانگر ترویج فرهنگ اخلاق‌مداری در میادین ورزشی است.

لقمان شهابی در ادامه با تشریح علت طولانی‌بودن این بازی‌ها به خبرنگار ما گفت: شروع ماه مبارک رمضان و بارندگی‌های بهاری از مهم‌ترین علت‌های طولانی‌شدن این بازی‌ها بودند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امید است با حمایت‌های همه‌جانبه مدیران شهرستانی شاهد پیشرفت در حوزه ورزش روستای بوکان باشیم.

انتهای پیام/م

  • نویسنده : اقبال مرادی