محمد مبین عظیمی کشتی گیر شایسته و توانمند سقزی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا مدال طلا را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار صدای بوکان؛ رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا که از دیروز در منامه بحرین آغاز شده بود، امشب با معرفی کشتی گیران و تیم های برتر به پایان رسید.

در پایان این رقابت ها که با درخشش متقدرانه جوانان آزادکار کشورمان همراه بود، تیم کشورمان با ۸ مدال طلا و یک مدال نقره و کسب ۲۲۸ امتیاز و اختلاف ۴۳ امتیازی با تیم دوم، توانست با اقتدار کامل بر بام آسیا بایستد و یک رکورد تاریخی را ثبت کند.

محمد مبین عظیمی کشتی گیر شایسته و توانمند سقزی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در وزن ۹۲ کیلوگرم با دوبند تیم ملی توانست با شکست قاطع تمامی حریفان به فینال راه پیدا کند

مبین عظیمی از ساعت ۱۸:۳۰ در دیدار فینال به مصاف حریف خود رفت و در پایان توانست با نتیجه قاطع ۷ بر صفر کشتی گیر قزاقستان را شکست دهد و مدال طلای مسابقات را به گردن آویزد.

عظیمی در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۲ ایسا کیکوچی از ژاپن را از پیش رو برداشت و در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۲ بر ۲ مقابل آکاش از هند پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. عظیمی در دیدار پایانی به مصاف نوردولت باکنوف از قزاقستان رفت و با برد ۷ بر صفر صاحب گردن آویز طلا شد.

انتهای پیام/م