رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان از قتل یک مرد بر اثر اختلاف ملکی در سنندج خبرداد.

به گزارش صدای بوکان؛ سرهنگ عبدالله فاتحی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: اختلاف ملکی در روستای “حسن آباد” شهرستان سنندج منجر به قتل شد.

او افزود: امروز گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری در یکی از محلات روستای حسن آباد شهرستان سنندج واصل شد که بلافاصله مأموران کلانتری ۱۹ شهرستان سنندج و تیمی از پلیس آگاهی استان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با بررسی های اولیه در محل وقوع سانحه دریافتند ۲ نفر از شهروندان با همدیگر نزاع و مشاجره لفظی داشتند که متاسفانه یکی از آنان طرف مقابل را مورد اصابت گلوله قرار می دهد و سپس اقدام به خود زدنی کرده است.

سرهنگ فاتحی اضافه کرد: متهمی که اقدام به قتل و سپس خود زنی کرده بود؛ دستگیر شد و بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه گزارش تحقیقات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد؛ بیان کرد: بررسی های اولیه حاکی از آن است که این ۲شهروند به علت اختلافات ملکی با همدیگر نزاع داشتند که با خود کنترلی و مناعت طبع می توان از وقوع چنین حوادث ناگواری پیشگیری کرد.

انتهای پیام/الف