نتایج اولین مسابقه نقاشی پایگاه خبری صدای بوکان با عنوان «ماندن در خانه تا شکست کرونا» با پایان یافتن داوری این مسابقه اعلام شد. به گزارش خبرنگار صدای بوکان؛ مرحله داوری مسابقه نقاشی «ماندن در خانه تا شکست کرونا» پایان یافت و از میان آثار ارسال شده ۱۰ اثر به عنوان آثار برتر ، ۵ […]

نتایج اولین مسابقه نقاشی پایگاه خبری صدای بوکان با عنوان «ماندن در خانه تا شکست کرونا» با پایان یافتن داوری این مسابقه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار صدای بوکان؛ مرحله داوری مسابقه نقاشی «ماندن در خانه تا شکست کرونا» پایان یافت و از میان آثار ارسال شده ۱۰ اثر به عنوان آثار برتر ، ۵ اثر به عنوان آثار شایسته تقدیر و یک اثر نیز به عنوان اثر برتر کم سن ترین شرکت کننده انتخاب شد.

آثار ارسالی به این مسابقه بر اساس معیار و فاکتورهایی همچون مطابقت داشتن اثر خلق شده با موضوع و محورهای اصلی مسابقه ، خلق و اجرای اثر به تنهایی توسط خود شرکت کننده و ارائه هنرمندانه اثر به واسطه به کارگیری تکنیک در نقاشی و استفاده درست از عناصر بصری و رنگ و داشتن نگاه خلاقانه به موضوع داوری شدند. منیره احمدی، کاریکاتوریست و کارتونیست مطرح بوکانی داوری این مسابقه را برعهده داشت.

اسامی نفرات برگزیده(به ترتیب سن):

۱.ایمان احمدی (۵ساله)

۲.ژوان ابراهیمی (۸ساله)

۳.کسری رحیمی (۹ ساله)

۴.سید ژیار حسینی (۹ساله)

۵.معین مشتاقی (۹ساله)

۶.سارا آبای فینی (۱۰ساله)

۷.ماهان یزدانی (۱۱ساله)

۸.رزگار شوقی (۱۲ساله)

۹.غزل کرامت (۱۲ساله)

۱۰.احسان چابکی (۱۲ ساله)

 

اسامی نفرات شایسته تقدیر:

۱. میثم پیروتی (۷ساله)

۲. مبینا اسماعیلی مودب (۸ساله)

۳. آراد شکرالهی (۸ساله)

۴. تانیا زدوار (۱۰ساله)

۵. تینا کدخدا حمه (۱۲ ساله)

 

برگزیده کم سن ترین شرکت کننده:

۱. ایمان آزادی (۴ ساله)

گفتنی است، پس از توقف شیوع ویروس کرونا در مراسمی با حضور شخصیت های مطرح فرهنگی و هنری بوکان از نفرات برگزیده این مسابقه با اهدای لوح تقدیر و جوایز نفیس تقدیر می شود.

انتهای پیام/ا