استاندار آذربایجان غربی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب فرماندار بوکان گفت: محرمانه است.دنبال حرف های خاله زنکی نباشید! به گزارش خبرنگار صدای بوکان، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در حاشیه مراسم کلنگ زنی مجتمع آبرسانی به ۱۶۵ روستای شهرستان بوکان در خصوص آخرین وضعیت انتخاب فرماندار این شهرستان به خبرنگاران گفت: محرمانه است. دنبال […]

استاندار آذربایجان غربی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب فرماندار بوکان گفت: محرمانه است.دنبال حرف های خاله زنکی نباشید!

به گزارش خبرنگار صدای بوکان، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در حاشیه مراسم کلنگ زنی مجتمع آبرسانی به ۱۶۵ روستای شهرستان بوکان در خصوص آخرین وضعیت انتخاب فرماندار این شهرستان به خبرنگاران گفت: محرمانه است. دنبال حرف های خاله زنکی نباشید!

او همچنین در خصوص عدم تخصیص اعتبارات کافی به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با بیان اینکه امروزه فعالیت های فرهنگی آذربایجان غربی در کشور سرآمد است، افزود: همه چیز بودجه نیست، اینکه حوزه فرهنگی دچار رکود شده، حرف شماست و قابل قبول نیست.

حدود چهار ماه است که شهرستان بوکان بدون فرماندار و بخشدار مرکزی است. همچنین شش ماه است که این فرمانداری بدون معاون سیاسی و اجتماعی اداره می شود.

چندی پیش سرپرست فرمانداری بوکان اعلام کرده بود که حوزه فرهنگی این شهرستان دچار رکود شده و نباید از نقدهایی که نسبت به این حوزه مطرح می شود فرار کرد.

انتهای پیام/ا