شورای حل اختلاف استان آذربایجان غربی مصوبه شورای شهر مبنی بر استیضاح شهردار بوکان را رد کرد.

به گزارش خبرنگار صدای بوکان؛ طرح استیضاح دکتر ناصح محمّدخانی، شهردار بوکان که از سوی پنج عضو شورای شهر مصوب شده بود ، از سوی شورای حل اختلاف آذربایجان غربی به ریاست استاندار نیز رد شد. مدتی قبل این مصوبه از سوی هیئت تطبیق  مصوبات شورای شهر با قانون در فرمانداری بوکان نیز به علّت عدم رعایت ماده ٨٣ قانون شوراها رد شده بود.

این طرح علیرغم مخالفت افکار عمومی با لیدری یکی از اعضای پرحاشیه شورای شهر و با حمایت های پنهان یکی از مسئولان ارشد شهرستان دنبال می شد که تصمیم جدید هیئت حل اختلاف اذربایجان غربی آب پاکی را بر دستان این افراد ریخت.

باند مافیای مدیریت شهری در مدت اخیر برای به نتیجه رساندن طرح استیضاح شهردار بوکان به روش های منسوخ و منفی همچون ترور شخصیت ، درگیری فیزیکی، افترا ، پرونده سازی و تطمیع برخی صفحات پولی در فضای مجازی نیز متوسل شدند که هیچ کدام برای آنها کارساز نشد.

گفتنی است، عضو پرحاشیه شورای شهر و لیدر این جریان سوء با وجود دقت و قانومداری نهادهای قضایی اکنون دارای چندین شاکی و پرونده قضایی در جریان می باشد که مهم ترین آنها پرونده شکایت گروهی از خبرنگاران بوکان از این فرد به اتهام سناریوسازی کذب برای ترور شخصیتی آنها می باشد و این پرونده سه متهم دیگر نیز دارد.

انتهای پیام/الف

  • نویسنده : فاتح استاد عبدالله پور