رئیس پلیس بوکان از دستگیری ۳ نفر سارق و کشف سرقت ۵۶۰ راس احشام خبرداد.

به گزارش خبرنگار صدای بوکان، سرهنگ موسی بهاری گفت: باتوجه به وقوع چندمورد سرقت احشام در سطح شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان و کشف سرقت ها در دستورکار قرار گرفت.

بهاری افزود:با بررسی پرونده های موجود و شیوه ها و شگردهای سارقین،دو نفر سارق در شهرستان همجوار و یک نفر سارق در استانی دیگر در ارتباط با سرقت های شهرستان بوکان شناسایی و با هماهنگی های قضایی هر سه نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بوکان ادامه داد:متهمان در تحقیقات انجام شده در مرکز پلیس، به ارتکاب ۷ مورد سرقت در شهرستان بوکان و شهرستانی دیگر اعتراف نموده که طی این اقدام مجرمانه تعداد ۵۶۰ راس احشام به سرقت برده اند و با تکمیل تحقیقات ،متهمان به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: شهروندان محترم که در صنف پرورش دام فعالیت دارند حتما برای دامداری خود درب و تجهیزات حفاظتی ایمن از جمله درب مقاوم، دزدگیر و دوربین مداربسته نصب نموده و درصورتی که محل سکونت از محل نگهدرای احشام  فاصله دارد برای واحد دامداری خود نگهبان بکارگیری نمایند و حتما تردد افراد و خودروهای مشکوک در اطراف دامداری  را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

  • نویسنده : اقبال مرادی