فرماندار بوکان بر بسترسازی توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار صدای بوکان، «خشایار صنعتی» در دیدار با جمعی از پیشکسوتان، اساتید و فعالان رشته های مختلف حوزه فرهنگ و هنر شهرستان بوکان که روژ دوشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار شد با تاکید بر لزوم توجه و اهتمام لازم در راستای تقویت عوامل تاثیرگذار در پیشبرد اهداف و سیاست های فرهنگی و تلاش برای تامین و جهت دهی منابع برای کمک به توسعه هنر، بسیج تمام امکانات را لازمه امر عنوان کرد و گفت: در راستای تعالی فرهنگ و هنر، باید تمامی عوامل تأثیرگذار در پیشبرد و تقویت این عنصر مهم در جامعه پیش از پیش تقویت گردد.

عالی ترین مقام شهرستان در جمع هنرمندان افزود: یکی از ابزارهای مهم در جامعه، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است و در صورتی که نتوان از آن به درستی استفاده کرد آسیب ها و مشکلات فراوانی گریبان گیر آن جامعه خواهد شد.

او با اشاره به شاخص ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری بوکان در توسعه انسانی بر لزوم ترفیع جایگاه فعالان این عرصه تاکید و خواستار برنامه ریزی و بسترسازی توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در بوکان و منطقه شد.

فرماندار بوکان در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به جایگاه و ظرفیت بالای فرهنگی هنری شهرستان بیان داشت: هنرمندان منطقه با بهره گیری از ظرفیتهای متعدد در شهرستان توانسته اند قابلیت ها و استعدادهای خوبی را در تمامی زمینه های فرهنگی، هنری، مذهبی، ادبی به نمایش بگذارند و قطعا نقطه مثبتی در فرهنگ و هنر قلمداد میگردد.

خشایار صنعتی در پایان تصریح کرد: شهرستان بوکان با وجود هنرمندان توانمند و جوانان با انگیزه می تواند با حمایت نهادهای ذیربط در توسعه فعالیت های هنری خود موفق عمل نمایند.

انتهای پیام/م

  • نویسنده : اقبال مرادی