رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در جریان برداشت غیرمجاز شن و ماسه در بوکان سرپرست سابق امور آب و ۱۰ نفر دیگر در این شهرستان به حبس و جریمه محکوم شدند.

به گزارش صدای بوکان ، ناصر عتباتی اظهار کرد: با اطلاع از سوء جریان در اداره امور آب شهرستان بوکان درخصوص اعطای مجوز‌های غیرقانونی برداشت شن و ماسه، موضوع در دستورکار دستگاه قضایی استان قرار گرفت و با انجام تحقیقات مفصل و با استناد به گزارشات مراجع نظارتی و سایر دلایل و مدارک موجود شعبه بازپرسی بوکان بزه ارتکابی توسط متهمان را محرز و با صدور کیفرخواست پرونده را جهت رسیدگی به محاکم کیفری دو بوکان ارسال می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ادامه داد: دادگاه کیفری دو بوکان پس از رسیدگی به پرونده ۱۱ متهم پرونده را که یکی از آن‌ها سرپرست وقت اداره امور آب بوکان بود را به اتهامات رشاء و ارتشاء برای صدور مجوز‌های غیرقانونی به حبس، پرداخت مبالغ غیر قانونی اخذ شده و جریمه دولتی محکوم کرد.

عتباتی تاکید کرد: دادگستری کل استان آذربایجان غربی به هیچ وجه سوء جریان و فساد را برنمی تابد و با تمام توان و بدون هیچ گونه ملاحظه کاری با مرتکبین و متخلفین بدون مماشات برخورد قاطع و بازدارنده می‌کند.

انتهای پیام/