طی مراسمی با حضور فرماندار سردشت، «آزاد محمد‌پور» به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار این شهرستان معرفی شد.

فرماندار سردشت در این مراسم که صبح امروز چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه برگزار شد گفت: این شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌های دیگر ظرفیت‌های زیاد و بهتری دارد و اگر بخواهیم سردشت توسعه بیابد و پیشرفت کند توسعه مرز و بهبود راه‌های مواصلاتی بزرگترین اقدام در این راستا است.

لقمان خسروپور با بیان اینکه اعتبارات خوبی به این شهرستان تخصیص یافته است، افزود: در سال جاری اقدامات و برنامه هایی شامل؛ تامین روشنایی گردنه زمزیران، تامین روشنایی سردشت تا بیمارستان، شروع گازرسانی به بیش از ۱۰۰ روستا، احداث چمن‌های مصنوعی و سالن های ورزشی، احداث مدارس، توسعه و تکمیل زیرساخت‌های بازارچه مرزی کیله، آبرسانی به شهر و روستاهایی که با تنش آبی مواجه بودند، آسفالت جاده‌های روستایی جبرند ، بیتوش و بناویله حاجی مینه و دیگر طرح‌های عمرانی آغاز و یا در حال انجام است.

او خاطر نشان کرد: اقدامات مهم و اثرگذار دیگری در دست اقدام است که نیازمند همکاری ، هماهنگی و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی و با هدف و در یک مسیر حرکت کردن است و بایستی در چهارچوب اهداف و مسیر تعیین شده اقدام و عمل کرد.

در پایان « آزاد محمد‌پور » به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار معرفی شد.

آزاد محمدپور ۴۴ ساله اهل شهرستان بوکان، دانشجوی دکترای برنامه‌ریزی شهری با ۱۸ سال سابقه ، شهردار شهر سمینه، شهردار شهر صاحب، کارشناس مسئول دفتر فنی و کارشناس امور عمرانی فرمانداری شهرستان بوکان را در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر «لقمان خسروپور» فرماندار سابق بوکان سکان فرمانداری شهرستان سردشت را در دست دارد.

انتهای پیام/