فرماندار بوکان گفت: هفته «دفاع مقدس» فرصتی برای آشنایی جوانان با ارزش های والای دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار صدای بوکان ، فرماندار بوکان در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره جانفشانی ها و شجاعت و شهامت شهدای ۸ سال دفاع بر ترویج فرهنگ‌ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت : هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای آشنایی جوانان با ارزش های والای دفاع مقدس است.

او افزود: هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش وایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزشهای انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

اسکندری بر هر چه با شکوه تر برگزار کردن برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت:فرهنگ و آرمان شهدا باید در جامعه زنده بماند.

فرماندار بوکان تصریح کرد: دفاع مقدس با تمام جنگهای اتفاق افتاده در جهان فرق داشت، زیرا جنگ در اولین سالهای انقلاب اتفاق افتاد و جدای از آن هم تمام دنیا همراه رژیم بعث بود.

مقام عالی دولت در شهرستان بوکان ادامه داد: فدایت دفاع مقدس ما این است که با دستان خالی در برابر دشمن از بیخ تا دندان مسلح مقاومت کردیم و پیروزی های بسیار مهمی را نیز به دست آوردیم، بی تردید رهبری های حضرت امام خمینی (ره) و وحدت ناگسستنی ملت ایران اسلامی سبب پیروزی در جنگ تحمیلی شد و همین پیروزی انقلاب اسلامی را تا به امروز در برابر همه دسیسه های دشمن بیمه کرده است.

وی در ادامه بیان داشت: ملت ما با پیروزی در جنگ تحمیلی سربلند بیرون امد و تاریخ بی تردید فن را برای قرن های آینده بازگو خواهد کرد، الان نیز ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم ولی ما با صدای بلند اعلام می کنیم که می توانیم و همین توانایی را از هشت سال دفاع مقدس داریم، پس لازم است در سالگرد هشت سال دفاع مقدس یاد و خاطره آن را به تمام توان گرامی بداریم و پیامد های مثبت دفاع مقدس را برای نسل های فعلی جامعه تبیین کنیم.

در این جلسه ادارات شهرستان برنامه‌های پیشنهادی خود را برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس ارائه نمودند.

 

انتهای پیام/م