اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی امروز پنج شنبه ۲۷ مردادماه با حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و معاونین ایشان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار صدای بوکان ،«حاج انور حبیب زاده» نماینده مردم بوکان در ابتدای سخنان خود در این دیدار سه ساعته، ضمن اشاره به سفرهای استانی رییس جمهور خواستار اجرای مصوبات این سفرها به ویژه سفر اخیر آیت الله رییسی به آذربایجان غربی شد.

وی در ادامه به مطالبات اهل سنت پرداخت و گفت: به کارگیری نیروهای شایسته اهل سنت و کورد در پستهای بالای مدیریتی بخشی از این مطالبات است که هنوز اجرا نشده است.

نماینده مردم بوکان در بخشی دیگر از سخنان خود در دیدار با آیت الله رئیسی به مطالبات حوزه انتخابیه خود پرداخت و خواستارکمک مالی به دانشگاه آزاد واحد بوکان جهت پرداخت هزینه های جاری، حقوق اساتید و بدهی به تامین اجتماعی شد.

«تخصیص اعتبارات ویژه به پروژه ساخت بیمارستان جدید بوکان»، «تسریع در ساخت بزرگراه بوکان _میاندوآب، بوکان _سقز با تخصیص اعتبارات»، «الحاق چهار سکونتگاه غیر رسمی به محدوده شهری بوکان و تبدیل فرمانداری بوکان به فرمانداری ویژه» و «تخصیص اعتبارات ویژه برای آسفالت راه های روستایی جهت تقویت شاخص‌های توسعه ای بوکان» دیگر مطالبات نماینده بوکان در این دیدار است.