مسابقات فوتسال جام رمضان بوکان با حضور ۳۶ تیم برگزار که با استقبال کم نظیر ورزشکاران و تماشاگران مواجه شد و یک رویداد ورزشی به یاد ماندنی در این شهرستان رقم خورد.

به گزارش خبرنگار صدای بوکان، فینال مسابقات و مراسم اختتامیه فوتسال جام رمضان بوکان، چهارشنبه شب با حضور معاون هیئت فوتبال استان، مسئولان شهرستانی و جمع کثیری از ورزش دوستان در سالن ۳ هزار نفری نور برگزار شد.

در فینال این مسابقات در دسته آزاد تیم شرکت کاکا در دیدار پایانی توانست تیم ئاگرین امیراباد را با نتیجه ۵ بر یک شکست دهد و عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کند. همچنین تیم یاران قدیم با برتری مقابل روژهلات چومی مجید خان برای دومین بار قهرمان مسابقات پیشکسوتان شهرستان بوکان شد.

همچنین در پایان مراسم اختتامیه از تیم «هدی پین» بعنوان تیم اخلاق، «ناصر احمدنژاد» به عنوان بهترین گلزن پیشکسوتان، «رضا فیضی» از تیم کاکا به عنوان بهترین گلزن مسابقات آزاد و «رسول شریف نژاد» از تیم فرش کرد به عنوان بهترین دروازبان مسابقات با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

این رویداد ورزشی پس از ۲ سال وقفه به دلیل شرایط کرونایی با حضور ۳۶ تیم شرکت کننده که ۲۸ تیم آن در قالب ۷ گروه ۴ تیمی در دسته جات آزاد و ۸ تیم دیگر در دو گروه ۴ تیمی به عنوان پیشکسوتان بالای ۴۰ سال می باشد در سالن ۳ هزار نفری نور بوکان برگزار شد.

عکس از : اقبال مرادی