رییس هیئت فوتبال شهرستان بوکان گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان این شهرستان پس از ۲ سال وقفه‌ به علت شرایط کرونایی با شرکت ۳۶ تیم در حال برگزاری است.

احمد مراددوخت رئیس هیئت فوتبال بوکان در گفتگو با خبرنگار صدای بوکان با اشاره به اینکه این مسابقات از ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ آغاز شده است افزود: این رقابت ها با حضور ۳۶ تیم شرکت کننده که ۲۸ تیم آن در قالب ۷ گروه ۴ تیمی در دسته جات آزاد و ۸ تیم دیگر در دو گروه ۴ تیمی به عنوان پیشکسوتان بالای ۴۰ سال می باشد در سالن سه هزار نفری بوکان در حال برگزاری است.

مراددوخت با اشاره به اینکه این رقابت ها هم‌اکنون در مرحله حذفی قرار دارد بیان داشت: از گروه دسته جات آزاد ۱۶ تیم و در رده پیشکسوتان ۴ تیم به مرحله حذفی مسابقات راه پیدا کرده و طبق برنامه ریزی های انجام شده فینال این رقابت ها در روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

او افزود: حضور پر شور تماشاگران ورزش دوست در سالن ۳ هزار نفری بوکان نشان از جذابیت و کیفیت فنی این دوره از رقابت‌ها دارد.

رییس هیات فوتبال بوکان یادآور شد: شاید بسیاری از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، تیم‌های محلی باشند اما رقابت‌های فوتسال جام رمضان بوکان از قدمت دیرینه‌ای برخوردار است و از نقاط قوت این مسابقات حضور بازیکنانی حرفه ای از شهرهای همجوار به عنوان یار کمکی در این رقابت ها است.

احمد مراددوخت در پایان تصریح کرد: رسانه ها در پوشش خبری و اطلاع رسانی این مسابقات نقش اساسی دارند که همت و تلاش همیشگی آنها قابل قدردانی است.

گزارش اختصاصی صدای بوکان از این مسابقات را در ویدیوی پایین ببینید

  • نویسنده : اقبال مرادی