دبیر قراگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در شهرهای اشنویه، بوکان، تکاب، چایپاره، چالدران، شوط، ماکو و نقده بستری نشده است.

دکتر سید جلیل موسوی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی استان با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی مثبت کرونایی در استان ثبت نشده است، افزود: تاکنون ۷۵۴۶نفر در اثر ابتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده اند.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۱ نفر در بخشهای کرونایی استان بستری هستند، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۲ نفر کرونا مثبت در استان ثبت شده و ۳۰۲ نفر به مراکز ۱۶ ساعته در استان مراجعه کرده اند.

موسوی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرهای اشنویه، بوکان، تکاب، چایپاره، چالدران، شوط، ماکو و نقده مورد بستری جدید نداشتند.

این متخصص بیماری های عفونی در استان گفت: تزریق واکسن در استان از ۶ میلیون دوز فراتر رفته و تاکنون ۸۳.۵ درصد دوز اول، ۷۴ درصد دوز دوم و ۳۲.۵ درصد دوز سوم را دریافت کرده اند.

وی در خصوص رنگبندی کرونایی استان نیز اظهار کرد: شهرخوی نارنجی، مهاباد، بوکان، پیرانشهر و سردشت آبی و مابقی شهرها زرد هستند.

انتهای پیام/م