مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: طی سال گذشته حدود ۵ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در آذربایجان غربی انجام شد.

به گزارش صدای بوکان؛ محمدسلیم عباسی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی اظهار داشت: طی سال گذشته حدود پنج میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی با وجود شرایط کرونایی در استان انجام شد که در این راستا، همراهی خانواده ها و بخش خصوصی قابل توجه بود.

او افزود: از این میزان حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفرساعت در آموزشگاه های آزاد و نزدیک به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر ساعت در آموزشگاه های دولتی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: با برگزاری این میزان آموزش مهارتی، بیش از ۲۳ هزار و ۳۵۰ نفر فنون و مهارت های لازم را فراگرفتند که از این میزان نیز ۱۰ هزار و ۳۵۰ نفر در مراکز دولتی و بیش از ۱۳ هزار نفر در مراکز خصوصی آموزش دیده اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ادامه داد: طی سال گذشته پنج هزار و ۳۰۰ دوره آموزش مهارتی در استان برگزار شد که بخش بیشتر آن مربوط به آموزشگاه های آزاد بود.

عباسی اظهار کرد: ۳۳۰ آموزشگاه آزاد و ۲۲ آموزشگاه دولتی طی سال گذشته خدمات آموزش مهارتی را در آذربایجان غربی ارائه می دادند.

انتهای پیام/الف