روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی نقش استاندار در تغییرات مدیریتی حوزه زندانها را تکذیب کرد و فعالان مجازی را به تمکین از اصول حرفه ای و پرهیز از تشویش اذهان عمومی دعوت کرد.

به گزارش صدای بوکان ؛ در چند روز اخیر برخی از فعالان فضای مجازی و کانال های تلگرامی فاقد مجوز و هویت رسمی در ارومیه با مطرح کردن مسائل قومیتی ، انتصاب قریب الوقوع مدیرکلی از خراسان شمالی در اداره کل زندانهای آذربایجان غربی را نتیجه تلاش شهریاری، استاندار آذربایجان غربی برای آنچه “مهندسی انتخابات به نفع طیف قومیتی خاص” عنوان شده اعلام کرده اند.

به دنبال این شایعات و ادعاهای بی اساس، بعدازظهر امروز (جمعه ۲۰ فروردین ماه) روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای نقش استاندار در تغییرات مدیریتی حوزه زندانها را تکذیب کرد و این دسته از فعالان مجازی را به تمکین از اصول حرفه ای و پرهیز از تشویش اذهان عمومی دعوت کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

به دنبال شایعات مطرح شده در برخی کانالهای مجازی در خصوص نقش استانداری در انتصاب مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی؛ ضمن تکذیب این شایعات و دعوت از فعالین فضای مجازی در آستانه ماه مبارک رمضان به رعایت تقوای الهی و تمکین از اصول حرفه ای و پرهیز از تشویش اذهان عمومی، به اطلاع می رساند هرگونه تغییر و جابجایی مدیران در زیرمجموعه دستگاه قضایی بر اساس اصل تفکیک قوا جزو وظایف و اختیارات این دستگاه محترم است.

لذا با آگاهی از نیت و سابقه افرادی که دست به شایعه پراکنی می زنند تا فضای همدلی موجود در استان را برای اهداف شوم انتخاباتی خود برهم بزنند، تاکید می شود که استانداری آذربایجان غربی پیگیری برای رسیدگی قضایی به انتشار این دست اکاذیب را تا حصول نتیجه نهایی دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/