سرمربی سردار بوکان پس از برتری این تیم مقابل هلال احمر گراش گفت: بازی امروز سردار نوید روزهای خوب را می دهد.

به گزارش خبرنگار صدای بوکان؛ «مهدی آقامحمّدی» سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان امروز ۱۹ بهمن ماه در پایان بازی با «هلال احمر گراش» در تشریح این دیدار حذفی گفت: با توجه به اینکه این بازی استارت جام حذفی بود، عدم شناخت تیم ها، باعث شد دقایقی نوع بازی تیم حریف را رصد کنیم تا روی سیستم بازی آنها شناخت پیدا کنیم.

او افزود: در شرایط فعلی و با حداقل بازیکن هایی که در اختیار داریم، طبیعاً باید به تعدادی از بازیکن ها استراحت میدادیم تا بدن آنها را در حالت نرمال نگه میداشتم.

«آقامحمّدی» تصریح کرد: از لحاظ مسائل فنی فوتبال، به نظرم بازی بسیار قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم، هرچند از اینکه یک گل دریافت کردیم بسیار ناراحت هستم و این موضوع را برسی می کنیم.

سرمربی سردار بوکان با بیان اینکه فوتبالی که بازی کردیم نوید روزهای خوب را می دهد، اذعان داشت: به صورت شناور و با دو سیستم مختلف بازی کردیم. از بازیکنانی که هفته گذشته در لیگ بازی کرده بودند، کمتر در این دیدار استفاده شد.

«مهدی آقامحمّدی» در پایان اظهار داشت: روز جمعه بازی مهمی را مقابل عقاب تهران پیش رو داریم که امیدوارم با وجود موج مثبت گلزنی و با استفاده از سیستم شناور، سه امتیاز این بازی را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

سردار بوکان امروز از سری مسابقات جام حذفی فوتبال کشور با برتری ۳ بر یک مقابل هلال احمر گراش به مرحله سوم این مسابقات صعود کرد.

انتهای پیام/ا