فوریتهای پزشکی بوکان از مرگ یک نوزاد تازه متولد شده و تلاش اورژانس برای رساندن مادر باردار شاهیندژی به بیمارستان بوکان خبرداد. به گزارش صدای بوکان ؛ فوریتهای پزشکی بوکان نوشت: ساعت ۹:۱۵ روز هفتم آذر ماه از مرکز EOC استان با مرکز پیام فوریتهای پزشکی بوکان مبنی بر وضع حمل مادر باردار در روستای […]

فوریتهای پزشکی بوکان از مرگ یک نوزاد تازه متولد شده و تلاش اورژانس برای رساندن مادر باردار شاهیندژی به بیمارستان بوکان خبرداد.

به گزارش صدای بوکان ؛ فوریتهای پزشکی بوکان نوشت: ساعت ۹:۱۵ روز هفتم آذر ماه از مرکز EOC استان با مرکز پیام فوریتهای پزشکی بوکان مبنی بر وضع حمل مادر باردار در روستای بیتولی از حوالی شاهیندژ که به دلیل مسدود بودن راه از طرف شاهیندژ یک دستگاه آمبولانس فوریتهای پزشکی بوکان به محل اعزام شد به دلیل برف و‌کولاک شدید و‌راه بندان دستیابی به محل به سختی میسر بوده و با همکاری اداره راه شهرستان بوکان و خودروی امداد جهانگردی مادر باردار تحویل بیمارستان شهید دکتر قلی پور بوکان شد. متاسفانه نوزاد تازه متولد شده قبل رسیدن نیروهای امدادی فوت کرد.

روستای بیتولی از توابع شهرستان شاهیندژ است و در نزدیکی شهرستان بوکان نیز قراردارد.

نخستین برف پاییزی امسال در بوکان با ارتفاع ۲۲ سانتی‌متر ثبت شد که البته این رقم در مناطق کوهستانی به بیش از ۳۰ سانتی‌متر می رسید.

انتهای پیام/ا