سرپرست فرمانداری بوکان بر لزوم استفاده حداکثری بانک ها از ظرفیت خود در جهت حمایت از تولید و تولیدکنندگان تاکید کرد. به گزارش صدای بوکان؛ لقمان خسروپور، سرپرست فرمانداری بوکان در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های این شهرستان، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد و همکاری بانک‌ها در اجرای برنامه‌های دولت در حوزه‌های مختلف اقتصادی و […]

سرپرست فرمانداری بوکان بر لزوم استفاده حداکثری بانک ها از ظرفیت خود در جهت حمایت از تولید و تولیدکنندگان تاکید کرد.

به گزارش صدای بوکان؛ لقمان خسروپور، سرپرست فرمانداری بوکان در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های این شهرستان، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد و همکاری بانک‌ها در اجرای برنامه‌های دولت در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی، گفت: در سال جاری نیز که توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده، تمامی مسئولین ملزم به حرکت در مسیر حمایت از تولید و ایجاد اشتغال هستند و با توجه به اینکه نبض اقتصادی کشور تا حدی زیادی در دست بانک‌هاست، بنابراین بانک‌های سطح شهرستان نیز از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولیدکنندگان استفاده نمایند.

او افزود: در طی ماه‌های گذشته شیوع ویروس کرونا در کشور باعث ایجاد ضرر و زیان و مشکلات مالی برای بسیاری از خانواده‌ها شده است که در ادامه حتما نیازمند همراهی و همکاری تمامی بانک‌ها برای کاهش مشکلات اقتصادی مردم هستیم.

«خسروپور» با اشاره به مطالب مطرح شده در جلسه، در خصوص ارائه تضمین برای پرداخت تسهیلات، افزود: بانک‌ها بایستی ضمن اینکه برابر بخشنامه و دستورالعمل‌های بانک مرکزی از وام گیزندگان تضمین‌های لازم را بگیرند، اما از سخت گیری‌های بی‌مورد و حتی‌المقدور از اصرار بر داشتن ضامن کارمند خودداری نمایند.

سرپرست فرمانداری در خاتمه با اشاره به برخی از پروژه‌های تاثیرگذار سطح شهرستان بوکان در حوزه‌های تولید و اصناف از جمله مجتمع صنوف آلاینده «ژینگه پاریز» اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم این طرح‌ها به تسهیلات دولتی، لازم است بانک‌های سطح شهرستان پیگیری‌های لازم را درخصوص پرداخت این تسهیلات معمول نمایند.

اولین جلسه شورای هماهنگی بانک‌های سطح شهرستان بوکان، با حضور «خسروپور» سرپرست فرمانداری، روسا و نمایندگان بانک‌های شهرستان بوکان و ادارات صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/ا