حاج محسن آلی کاندیدای رد صلاحیت شده انتخابات مجلس یازدهم و معاون سابق فرمانداری سردشت، در پیامی پیروزی حاج انورحبیب زاده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را به وی تبریک گفت. به گزارش صدای بوکان، متن این پیام به شرح زیر است: جناب آقای حاج انور حبیب زاده منتخب دلسوز مردم شهرستان بوکان […]

حاج محسن آلی کاندیدای رد صلاحیت شده انتخابات مجلس یازدهم و معاون سابق فرمانداری سردشت، در پیامی پیروزی حاج انورحبیب زاده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را به وی تبریک گفت.

به گزارش صدای بوکان، متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای حاج انور حبیب زاده
منتخب دلسوز مردم شهرستان بوکان

نمی توانی به عقب برگردی
و شروع را عوض کنی ،
ولی می توانی از جایی که هستی آغاز کنی و پایان را عوض کنی…

تجدید میثاق و اعتماد مجدد همشهریان گرانقدر و دلسوز بوکان و حومه به جنابعالی و انتخابتان بعنوان نماینده یازدهم شهرستان بوکان که همراه با اندیشه و خرد جمعی و فرهیختگان بوده را به شما و مردم فهیم بوکان تبریک عرض می نمایم .

حضور حماسی مردم شهر و روستای بوکان و تجدید میثاق دوباره ی شهروندان براساس رفاقت و رقابتی سالم در پای صندوق رأی که با شعار ئاشتی و ئاودانی برای بوکان در هم تنیده شد ، برگ زرین دیگری بر افتخارات جنابعالی در طول دوران خدمت صادقانه تان به مردم این شهر و دیار موکریان به ارمغان آورد . بی شک آنچه در عرصه پر تلاطم انتخابات نمود پیدا کرد اخلاق مداری و مردم داری و احترام به رقیبان و سایر کاندیداهای محترم در عرصه ی انتخابات بود .

آنچه باعث این شور و شکوه حضور شد ، نیازی بود از طرف مردمان دلسوز شهر و روستای بوکان و حومه نسبت به تغییری اساسی و بنیادین در عزم و همت خدمت به مردم ، چرا که خدمت به خلق عبادت است و همگان ایمان داریم این شهر و این مردم فرهیخته شأنشان بیش از این بوده و هست .

جناب آقای حاج انور حبیب زاده بطور قطع به یقین برنامه های انتخاباتی و برنامه ریزیهای کوتاه مدت و دراز مدت آن سرور ارجمند با اندیشه ” بوکان برای همه و همه برای بوکان ” با همت ، تلاش خستگی ناپذیر شما و همراهی اندیشه و تفکرات جوانان پر استعداد و با انگیزه بوکانی و بکارگیری این همه استعداد درخشان بدون هر گونه مرزبندی ، تحقق خواهد یافت و بطور حتم این رمز موفقیت باعث توسعه بوکان خواهد بود .
به امید توسعه و آبادانی و سرافرازی بوکان و مردمان فرهیخته و آگاه و دلسوز بوکان و حومه

با احترام. حاج محسن آلی

انتهای پیام/ف.ا