یکی از کاندیداهای رد صلاحیت شده انتخابات مجلس در بوکان، در راستای عملیات خود اقدام به راه اندازی گروهی برای معرفی مشاهیر این شهر کرد. به گزارش خبرنگار صدای بوکان ، همزمان با آغاز پروسه انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوکان یک گروه تلگرامی تشکیل شد که هر روز بیوگرافی یکی از مشاهیر و افراد […]

یکی از کاندیداهای رد صلاحیت شده انتخابات مجلس در بوکان، در راستای عملیات خود اقدام به راه اندازی گروهی برای معرفی مشاهیر این شهر کرد.

به گزارش خبرنگار صدای بوکان ، همزمان با آغاز پروسه انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوکان یک گروه تلگرامی تشکیل شد که هر روز بیوگرافی یکی از مشاهیر و افراد افتخار آفرین بوکان را منتشر می کرد.

اما امروز این گروه همچنان که پیش بینی می شد، زندگینامه یکی از کاندیداهای ردصلاحیت شده بوکان را منتشر کرد و ضمن تعریف و تمجید فراوان ، او را به عنوان یکی از مشاهیر و افتخارات بوکان معرفی کرد!

استفاده از نام مشاهیر و افتخارات بوکان به عنوان دست آویز انتخاباتی و گنجاندن نام یک کاندیدا در میان آنها، جزوی از عملیات روانی انتخابات است. عملیات روانی نبرد علیه تفکر و عقل افراد می باشد و در جهت جلب نظر افکار عمومی به نفع یک کاندیدا انجام می شود.

برای خنثی کردن و مقابله با جنگ روانی کافیست با داشتن نگاهی انتقادی و موشکافانه به محتویات رسانه ای ، صحت آنها را برسی کرده و همچنین هویت منبع منتشر کننده پیام را شناسایی کرده و سابقه آن را برسی کنیم.

انتهای پیام/ا