صدای بوکان- «سلیمان فیضی» داوطلب نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوکان،  با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که با استناد به ماده ۲۸ – بند ۱ قانون انتخابات(اعتقاد و التزام عملی به اسلام) رد صلاحیت شده و نسبت به این رای اعتراض می کند. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن […]

صدای بوکان- «سلیمان فیضی» داوطلب نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوکان،  با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که با استناد به ماده ۲۸ – بند ۱ قانون انتخابات(اعتقاد و التزام عملی به اسلام) رد صلاحیت شده و نسبت به این رای اعتراض می کند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
…و عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم و عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم و الله یعلم و انتم لاتعلمون.(بقره:۲۱۶)

ترجمه: چه بسا امری را ناپسند بدارید حال آنکه خیر و صلاح شما در آن باشد و بسا چیزی را دوست بدارید در صورتی که بدی و شر شما در آن نهفته باشد و خداوند مصلحت شما را می داند و شما نمی دانید.

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند
چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند
من ار چه در نظر یار خاکسار شدم
رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند

ضمن عرض سلام و ادب بی کران به محضر مبارک ملت فهیم، نجیب و فرزانه ی شهرستان بوکان و حومه؛

اینجانب سلیمان فیضی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه بوکان، بدین وسیله بر خود فرض می دانم تا مراتب سپاس و قدردانی و ارادت خالصانه خود را به آستان پر مهر و عطوفت عموم همشهریان ارجمندم علی الخصوص خواهران و برادران مکرمی که با قلم و قدم و بیان خویش این کمترین خدمتگزار خود را با مهر و محبت و حمایت های بی دریغشان و با وجود اطلاع از رد صلاحیت اینجانب کما فی السابق شرمنده و مدیون الطاف خود ساخته اند، تقدیم کنم.

همانطور که مستحضرید رای مراجع ذیصلاح تا این لحظه مبنی بر رد صلاحیت حقیر به استناد ماده ۲۸ – بند ۱ قانون انتخابات(اعتقاد و التزام عملی به اسلام) بوده است که علی رغم اعجاب انگیز بودن آن برای اقارب و همشهریان و نیز شخص بنده با توجه به پیشینه مذهبی و فرهنگی و سوابق مدیریتی و اجرایی حقیر و مخالفت صریح این اتهام و استناد، با اصل ۳۷ قانون اساسی(اصل برائت) برای اینجانب قابل احترام و مورد تمکین می باشد.

نظر به ایمان و توکل حقیر به تحقق وعده های خداوند منان و امید به قانون مداری و عدالت محوری شورای محترم نگهبان به عنوان نهاد ضامن و پاسدار قانون اساسی و حقوق بنیادین ملت، متعاقب پیگیری های قانونی معمول، امید به احقاق حق و تجدید نظر در تصمیم مراجع مادون در حق بنده و نیز سایر دوستانی که به ناحق رد صلاحیت شده اند مورد انتظار و درخواست است.

حالیه در صورت تحقق هر نتیجه ای دال بر امکان یا عدم امکان حضور اینجانب در عرصه انتخابات آتی، همه همراهان و همفکرانم را به رعایت بیش از پیش اخلاق حسنه اسلامی و انسانی، نسبت به همه کاندیداها و طرفداران بزرگوار آنها و تمکین در برابر امر و اراده قانون دعوت و توصیه می نمایم.

حقیر این واقعه را مشیت خداوندی و نوعی آزمون الهی برای خود و دلسوزان دیار عزیزم می دانم و برای آنانی هم که با کارشکنی و پرونده سازی فرصت خدمت بیشتر به مردم و میهنم را از بنده سلب نمودند و برای دستیابی به جاه و مقام بی مقدار دنیوی وجدان و اخلاق و ایمان را با هم زیر پا گذاشتند، غفران و آمرزش ربوبی را عاجزانه مسالت می نمایم، اما معتقد هم هستم که هرگز کسی با شکستن پای دیگران بهتر راه نخواهد رفت.

گفت و گو آیین درویشی نبود
ورنه با تو ماجراها داشتیم
نکته ها رفت و شکایت کس نکرد
جانب حرمت فرو نگذاشتیم

ربنا افتح بیننا و بین قومنا بالحق و انت خیر الفاتحین.

با نهایت ادب و احترام:
خادم مردم شریف بوکان و حومه؛
سلیمان فیضی
(شهردار سابق)
۱۳۹٨/۱۰/۲٣

انتهای پیام/ا