مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت:اوایل هفته آتی، درمانگاه جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان بوکان راه اندازی می شود. به گزارش خبرنگار صدای بوکان ، مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان از راه اندازی و شروع به کار درمانگاه جراحی مغز و اعصاب بیمارستان شهیدقلی پور از روز شنبه ۲۰ مهر ماه خبرداد. […]

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت:اوایل هفته آتی، درمانگاه جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان بوکان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار صدای بوکان ، مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان از راه اندازی و شروع به کار درمانگاه جراحی مغز و اعصاب بیمارستان شهیدقلی پور از روز شنبه ۲۰ مهر ماه خبرداد.

او گفت: با پیگیری های مستمر صورت گرفته توانستیم یک نفر پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب را جذب کنیم.

عباسی برنامه حضور متخصص جراح مغز و اعصاب در درمانگاه بیمارستان را ، روزهای شنبه و دوشنبه در شیفت صبح و روزهای یکشنبه و سه شنبه در شیفت بعداظهر اعلام کرد و از همشهریان درخواست نمود در صورت نیاز بر اساس روش های معرفی شده قبلی جهت نوبت گیری ، نسبت به رزرو نوبت اقدام نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان در پایان تصریح کرد: در تلاش هستیم تا در سریعترین زمان ممکن و در روزهای آتی ، پس از تکمیل وسایل و ست های مورد نیاز ، اولین عمل جراحی مغز و اعصاب در شهرستان بوکان صورت گیرد.

گفتنی است با راه اندازی این سرویس ، شهرستان های تکاب ، شاهین دژ ، بانه و سقز نیز می توانند این خدمت را از شهرستان بوکان دریافت کنند.