مسئول مٶسسه زبان کُردی و ادبیات کودکان “ادب” گفت: بهانەتراشی ارشاد، مانع از برگزاری همایش “تعامل فرهنگی غرب و شمال کشور” شده است. مصطفی ایلخانی زاده مسئول مٶسسه زبان کُردی و ادبیات کودکان “ادب” بوکان در گفت وگو با خبرنگار صدای بوکان ، گفت: در حالی که قراربود همایش “تعامل فرهنگی غرب و شمال کشور” در اسفند ماه […]

مسئول مٶسسه زبان کُردی و ادبیات کودکان “ادب” گفت: بهانەتراشی ارشاد، مانع از برگزاری همایش “تعامل فرهنگی غرب و شمال کشور” شده است.

مصطفی ایلخانی زاده مسئول مٶسسه زبان کُردی و ادبیات کودکان “ادب” بوکان در گفت وگو با خبرنگار صدای بوکان ، گفت: در حالی که قراربود همایش “تعامل فرهنگی غرب و شمال کشور” در اسفند ماه سال گذشته در بوکان برگزار شود، اما کارشکنی و بهانه تراشی اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی، مانع از برگزاری این همایش شده است.

او افزود: معاونت فرهنگی وزارت ارشاد ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار را برای برگزاری این همایش اختصاص داده و این مبلغ را به حساب اداره کل ارشاد آذربایجان غربی واریز کرده تا در چند مرحله به ما برای برگزاری این همایش واریز شود؛ اما با وجود گذشت مدت زیادی ، این اداره کل هر بار با بهانه های واهی و غیرمنطقی از پرداخت این وجه خودداری می کند.

ایلخانی زاده تصریح کرد: در حالی که وزارت ارشاد با برگزاری این همایش موافقت کرده اما اداره کل با کارشکنی مانع از برگزاری آن است و تلاش های ما برای برگزاری این همایش همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ا