فرمانده انتظامی بوکان از کشف ۴۵۰ کیلوگرم ماده مخدر گُل توسط تیم های عملیاتی در نقطه تلاقی شهرستان های بوکان و شاهیندژ خبرداد. به گزارش خبرنگار صدای بوکان، سرهنگ کارآگاه مجید محبعلی فرمانده انتظامی بوکان گفت: به دنبال اطلاع رسانی شهروندان به سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر کاشت ماده مخدر گل در نقطه […]

فرمانده انتظامی بوکان از کشف ۴۵۰ کیلوگرم ماده مخدر گُل توسط تیم های عملیاتی در نقطه تلاقی شهرستان های بوکان و شاهیندژ خبرداد.

به گزارش خبرنگار صدای بوکان، سرهنگ کارآگاه مجید محبعلی فرمانده انتظامی بوکان گفت: به دنبال اطلاع رسانی شهروندان به سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر کاشت ماده مخدر گل در نقطه تلاقی شهرستان های بوکان و شاهین دژ ، موضوع در دستور کار قرار گرفت و پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضایی در یک عملیات تلفیقی توسط تیم های عملیاتی (سربازان گمنام امام زمان(عج) و فرماندهان انتظامی بوکان و شاهین دژ) از محل مورد نظر مقدار ۴۵۰ کیلوگرم ماده مخدر گل کشف شد.

سرهنگ محبعلی تصریح کرد : در ارتباط با این پرونده یک نفر قاچاقچی مواد مخدر که در تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد نیز دستگیر شده و به همراه پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

۵ روز قبل نیز فرمانده انتظامی بوکان از کشف ۶۲۰ کیلوگرم ماده مخدر گل با همکاری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یکی از روستاهای حومه بوکان خبر داده بود.

انتهای پیام/ا