سرپرست فرمانداری بوکان گفت: حوزه فرهنگی این شهرستان دچار رکود شده و نباید از نقدهایی که نسبت به این حوزه مطرح می شود فرار کنیم. به گزارش خبرنگار صدای بوکان، لقمان خسروپور سرپرست فرمانداری بوکان در دوّمین همایش نقش رسانه در توسعه، ضمن تٲکید بر نقش پررنگ رسانه در توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی […]

سرپرست فرمانداری بوکان گفت: حوزه فرهنگی این شهرستان دچار رکود شده و نباید از نقدهایی که نسبت به این حوزه مطرح می شود فرار کنیم.

به گزارش خبرنگار صدای بوکان، لقمان خسروپور سرپرست فرمانداری بوکان در دوّمین همایش نقش رسانه در توسعه، ضمن تٲکید بر نقش پررنگ رسانه در توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی ، گفت: باور من همیشه بر این بوده که باید بیشتر از کارهای عمرانی ، فعالیت های فرهنگی انجام شود.

او با بیان اینکه ورود رسانه به حوزه فرهنگی بسیار ارزشمند است، افزود: مدتی قبل که بحث ” رکود فعالیت های فرهنگی در بوکان” از سوی یکی از رسانه ها مطرح شد، من خوشحال شدم و از این نقد استقبال کردم.

خسروپور تاکید کرد: وقتی می بینیم که در حوزه فرهنگی دچار رکود شده ایم و ضعیف عمل می کنیم، نباید از نقد فرار کنیم، چون رسانه به عنوان نماینده افکار عمومی باید این مسائل را هشدار دهد.

سرپرست فرمانداری بوکان ضمن اشاره به اینکه این شهرستان از نظر فرهنگی ، در جنوب آذربایجان غربی دارای مرکزیت است، تصریح کرد: بوکان دارای مشاهیر و مفاخر بسیاری است که رسانه ها وظیفه دارند با برجسته کردن این افتخارات، حس تعلق خاطر به این شهر را در میان شهروندان ترویج دهند.

تیر ماه ماه امسال پایگاه خبری صدای بوکان با انتشار مطلبی با عنوان “رکود فعالیت های فرهنگی در بوکان” نسبت به مدیریت خنثی و عملکرد ضعیف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در برگزاری رویداد های فرهنگی- هنری و همچنین عدم توانایی در جذب اعتبارات استانی هشدار داد.

رکود فعالیت های فرهنگی در بوکان تاکنون انتقادات بسیاری را در پی داشته است، به طوری که مطالبه اصلی خبرنگاران در جلسه هم اندیشی سرپرست فرمانداری این شهرستان با اصحاب رسانه در روز خبرنگار، رسیدگی به این مشکل بود، که خسروپور وعده رسیدگی جدی به این موضوع را داد.

انتهای پیام/ا