فرماندار بوکان گفت: همزمان با دهه مبارکه فجر ۱۰۸ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار صدای بوکان خشایار صنعتی در جلسه شورای اداری شهرستان بوکان که با حضور دستیار استاندار آذربایجان غربی در امر مردمی سازی و مجموعه روسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در فرمانداری برگزار شد، عنوان کرد: در دهه فجر امسال با همکاری و همراهی مجموعه مدیریت شهری و مردم شاهد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۰۸ پروژه مختلف در سطح شهرستان خواهیم بود.

صنعتی اعتبار ریالی این ۱۰۸ طرح را ۴ هزار میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: ۹۰ پروژه از طرح‌های اعلامی از سوی دستگاه‌های مرتبط در حوزه افتتاح و بهره‌برداری با مبلغ ریالی ۳ هزار و ۳۲۱ میلیارد ریال است که این مهم نشان از حرکت شهرستان به‌سوی توسعه‌یافتگی و رفع محرومیت‌ها است.

نماینده عالی دولت در بوکان افزود: ۱۱ طرح از پروژه‌ای معرفی شده نیز در با ۲۹۵ میلیارد ریال در راستای اشتغال‌زایی و کارآفرینی است

وی همچنین از کلنگ‌زنی پنج پروژه نیز با اعتبار اولیه ۳۵۴ میلیارد ریال خبر داد و ادامه داد: بی شک با بهره‌برداری، کلنگ‌زنی این پروژه شاهد انقلابی جدید در عرصه پیشرفت توسعه شهرستان خواهیم بود.

فرماندار بوکان در ادامه اظهار داشت: اقدامات عمرانی مهمی نیز در سطح شهر با تلاش مجموعه شهرداری شهرهای بوکان و سیمینه با ۱۹ پروژه صورت‌گرفته که در نهایت سبب خدمات‌رسانی گسترده به همشهریان در این دو شهر خواهد شد.

خشایار صنعتی بیان داشت: در حوزه گاز بنا داریم تا پایان ۱۴۰۳ در راستای کمربند سبز شاهد اتمام گازرسانی به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار در سطح شهرستان باشیم.

او افزود: در حوزه‌های مخابرات، ورزش و همچنین عمران روستاها کارهای بسیار شاخص و مهمی انجام‌گرفته است که طی چند روز آینده شاهد بهره‌برداری از آنان خواهیم بود.

انتهای پیام/س

  • نویسنده : ثریا سیدی یکشوه