آیین اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه «خورشید» هشتم مهر ماه امسال در شهر مشهد با حضور ۱۰۰ نفر از بانوان و فعالان رسانه‌ای از ایران و ۴۰ کشور جهان برگزار خواهد شد.

به گزارش صدای بوکان به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره بین‌المللی «خورشید»، مرضیه هاشمی، دبیر جشنواره در گفت‌وگویی درباره نحوه داوری این جشنواره توضیح داد: ابتدا دبیرخانه آثار رسیده را از نظر زمان‌بندی و داشتن شرایط اعلام‌شده در فراخوان بررسی کرد و سپس داوران این آثار را مطالعه و برگزیدگان را انتخاب کردند.

او همچنین خاطرنشان کرد: اختتامیه اولین جشنواره بین‌المللی خورشید با موضوع زن و رسانه با حضور ۱۰۰ خبرنگار از ۴۰ کشور، روز هشتم مهر ماه در مشهد مقدس توسط معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشارکت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، شهرداری مشهد و بنیاد بین‌المللی گوهرشاد برگزار می‌شود.

آیین اختتامیه نخستین جشنواره بین المللی رسانه «خورشید» هشتم مهر ماه امسال در شهر مقدس مشهد با حضور ۱۰۰ نفر از بانوان و فعالان رسانه ای از ایران و ۴۰ کشور جهان با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور زنان ریاست جمهوری برگزار می شود که در این مراسم از نفرات برتر هر بخش تجلیل خواهد شد.

این جشنواره با شعار «زنان روشنگری می کنند» و به یاد شهیده راه روشنگری «شیرین ابوعاقله» برنامه ریزی شده است.

جشنواره «خورشید» توسط معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشارکت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، شهرداری مشهد و بنیاد گوهرشاد برگزار می شود که نقش رسانه‌ای زنان در تحقق عدالت اجتماعی، پایگاه امن خانواده و تهدیدهای رسانه‌ای، زن و رسانه مقاومت، رسانه و بردگی مدرن در جهان امروز را بررسی می کند.

انتهای پیام/م

 

انتهای پیام