در روزهای گذشته جمع کثیری از شهروندان با ارسال پیام‌هایی در خصوص صف‌های طولانی بنزین و یا خاموشی جایگاه‌های سوخت‌رسانی در بوکان گلایه‌مند شده‌اند.

با بررسی‌های صورت گرفته توسط خبرنگار صدای بوکان و پاسخگویی منابع آگاه مشخص شد میزان سهمیه بنزین اختصاص یافته بوکان اصلاً کم نشده است، بلکه به دلیل مصرف بالای بنزین توسط اتومبیل‌ها، صف‌ تشکیل می‌شود.

همچنین قبلاً شهروندان مقدار لیترهای کمتری سوختگیری می‌کردند ولی در روزهای گذشته میزان سوختگیری به دلیل استرس نبود، گرانی و کمبود بنزین به شدت افزایش یافته است و این امر باعث ایجاد صف‌ شده است.

لازم به ذکر است که هرگونه تغییر در سهمیه و قیمت بنزین تنها از طریق رسانه های رسمی کشور اعلام می‌شود.

قابل بیان است که طبق رصد خبرنگار صدای بوکان در شهرهای همجوار هیچگونه صف و معطلی در خصوص روند ارائه بنزین به شهروندان وجود ندارد.

سهمیه بنزین شهرستان افزایش می یابد 

خشایار صنعتی فرماندار بوکان در گفت‌وگو با خبرنگار صدای بوکان در واکنش به صف‌های طولانی بنزین در این شهرستان گفت؛ جهت تخصیص سهمیه بنزین بیشتر برای شهرستان به دلیل مصارف وسایل نقلیه عبور بین شهری و باتوجه به برنامه سفرهای تابستانی و ازدیاد مصرف از طریق مدیر منطقه پیگیری بعمل آمده و قول مساعد مبنی بر تخصیص سهمیه حداکثری از روز جمعه داده شد.

صنعتی افزود: همچنین مقدار بنزین ارسالی به این شهرستان طبق سهمیه تعیین شده اختصاص یافته و شایعات مربوط به کاهش سهمیه و افزایش قیمت صحیح نمی باشد.

او تصریح کرد: لازم به توضیح است شایعات کذب باعث ایجاد صفهای طولانی و نارضایتی تعدادی از شهروندان محترم شده است.

انتهای پیام/م