مجتمع خدمات نقل و انتقال خودرویی شهرستان بوکان با حضور رئیس کل دادگستری و فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار صدای بوکان، مجتمع خدمات نقل و انتقال خودرویی شهرستان بوکان که طی هفته جاری به همّت انجمن حمایت از زندانیان راه اندازی شد روز چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور عتباتی رئیس کل دادگستری و سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان افتتاح و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

در آئین بهره‌برداری از این مرکز رئیس دادگستری آذربایجان غربی تلاش برای رفاه مردم را از مهم‌ترین برنامه‌ها دانست و گفت: نیاز است همه نهادها و ارگان‌ها در راه رفاه مردم به‌ویژه در حوزه کارهای اداری گام بردارند.

ناصر عتباتی افزود: اقدامات و کارهای ارزشمندی برای ارائه خدمت به مردم صورت‌گرفته است که یکی از آن‌ها افتتاح مرکز تجمیعی تعویض پلاک در این شهرستان است.

وی ادامه داد: با افتتاح این مرکز فرصت مناسبی برای ارائه خدمات به شهروندان و ایجاد رضایتمندی که موجب تقویت و افزایش سرمایه‌های اجتماعی می‌شود ایجاد شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به اینکه درآمد این مرکز صرف خانواده‌های زندانیان بی‌بضاعت خواهد شد گفت: درآمد این مرکز که توسط انجمن حمایت از زندانیان ایجاد شده است صرف خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان خواهد شد و این تفاوت زندانی اسلامی با سایر نظامات حقوقی دنیا است.

سردار جهانبخش نیز در مراسم افتتاح این مجتمع گفت: این مجتمع سومین مرکز جامع خدمات نقل و انتقال خودرویی در سطح استان (بعد از ارومیه و خوی) می باشد که با هدف تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به شهروندان راه اندازی شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: شهروندان خوب بوکان شایسته دریافت بهترین خدمات از سوی تمامی مجموعه های خدمات رسان از جمله پلیس هستند بر همین اساس با پیگیری های و درخواست انتظامی شهرستان و بعد از بررسی های کارشناسی و با توجه به نیاز شهرستان،تصمیم گرفتیم با همکاری دادگستری استان این مجتمع را در شهرستان بوکان ایجاد و راه اندازی نمائیم تا دیگر نیازی به مراجعه شهروندان عزیز به ادارات و مراکز مختلف در روند تعویض پلاک نباشد و کلیه خدمات صفر تا صد به صورت متمرکز در یک مکان انجام می گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس داده‌ها در بوکان بیش از ۱۳۷ هزار خودرو وجود دارد که سالانه بیش از ۳۰ هزار تعویض پلاک در سطح این شهرستان انجام می‌گیرد.

شایان ذکر است مجتمع خدمات نقل و انتقال خودرویی بوکان در کوی ادارت روبه روی پلیس راهور بوکان واقع شده که در آن سه دفتر تعویض پلاک، کارشناس بازدید خودرو، فک و الصاق پلاک ، دفاتراستعلام وکالت ، استعلام و پرداخت عوارض و همچنین نوبت گیری تعویض پلاک مستقر و آماده ارائه خدمات می باشد.

در مراسم افتتاح این مجتمع دادستان و رئیس دادگستری شهرستان بوکان، امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار بوکان، روسای ادارات و پرسنل نظامی و انتظامی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نویسنده: اقبال مرادی