یکی از مخاطبان صدای بوکان در پیامی نوشت: در ادامه شکستن سریالی لوله‌های آب در کوچه نرگس ۳ واقع در خیابان وحدت، دوباره زیان بسیار به چند ساکن آن کوچه وارد شد و اثاثیه منزل و دیوار و تاسیساتشان دچار خسارت شد.

هر چند ماه یک بار در مسیر ۵۰ متری شاهد شکستن لوله اصلی هستیم و در ۷ سال اخیر بارها به اداره آب مراجعه کرده‌ایم.مطابق معمول بحث بودجه و اعتبار و امکانات مطرح شده و گفته‌اند فقط این مکان مشکل ندارد و در بسیاری نقاط نیاز به بازسازی و نوسازی خطوط انتقال آب داریم‌ و عذر ما را خواسته‌اند.

ما هم کمبودها را میدانیم و قبول داریم اما مکانی که به نوعی “محل حادثه‌خیز” آب و فاضلاب است شاید نیازمند اقدام فوری و خارج از نوبت‌بندی‌ها باشد.ما انتظار نداریم که چند کیلومتر لوله آن منطقه یکجا تعویض شود اما میتوان از نقطه اصلی و بحرانی شروع کرد و کم‌کم به سایر نقاط رسید‌.

بارها در این چند سال خانه و زندگیمان خراب شد و هر بار وعده‌های نه‌چندان جدی داده شده.امشب کودک دو ساله را از وسط آب بیرون کشیدیم درحالیکه تا فرق سرش خیس شده بود.

در ادامه بابت عدم اصلاح لوله‌های آب یک مسیر ۵۰ متری بسیار حادثه‌خیز و دارای شکستگی مکرر باید گلایه کنیم که مناطق لوکس و بالاشهری و برخوردار ، همواره در اولویت اصلاح و بهبود انواع ادارت هستند.

الان که کوچه ما برای هزارمین بار در چند سال اخیر لوله‌ش شکسته و زنگیمون خراب شده در منطقه ای دیگر عملیات اصلاح و توسعه آبفا در جریان هست.

عدالت عمرانی و عدالت در خدمات‌رسانی حلقه مفقوده مدیریت شهری در بوکان هست.

انتهای پیام/م

  • نویسنده : اقبال مرادی