صداوسیما زیبایی ها و جذابیت روستایی را به تصویر می کشد که اطراف آن با سنگ های بزرگ و اعجازبرانگیز پوشانده شده است. به گزارش صدای بوکان ؛ در بخش لاجان پیرانشهر منطقه‌ای پوشیده از سنگ‌های بزرگ و غول پیکر در نزدیکی روستای «خرنج» وجود دارد که به صورت شگفت‌انگیزی روی هم قرار گرفته‌اند. این […]

صداوسیما زیبایی ها و جذابیت روستایی را به تصویر می کشد که اطراف آن با سنگ های بزرگ و اعجازبرانگیز پوشانده شده است.

به گزارش صدای بوکان ؛ در بخش لاجان پیرانشهر منطقه‌ای پوشیده از سنگ‌های بزرگ و غول پیکر در نزدیکی روستای «خرنج» وجود دارد که به صورت شگفت‌انگیزی روی هم قرار گرفته‌اند.

این سنگ‌ها، تراش‌های ظریف و بی‌نظیری دارند که هر یک از آنها تصویرگر اشکالی اعجازبرانگیز از حیوانات و اشیای گوناگون هستند و ذهن انسان را به چالش می‌کشانند. این سنگ‌ها بیشتر به افسانه‌های اسطوره‌ای شبیه هستند تا واقعیت.

برنامه تلویزیونی «دیار به دیار» امروز (سه شنبه) و فردا چهارشنبه با هدف معرفی این روستا در ۲ قسمت از شبکه استانی آذربایجان غربی پخش می شود.

قسمت اول برنامه «دیار به دیار» در روستای «خرنج» امروز سه شنبه حوالی ساعت ۱۵:۳۰ (سه ونیم بعدازظهر) و قسمت دوم آن روز چهارشنبه حوالی ساعت ۸:۳۰ صبح پخش می شود.

برنامه کوردی «دیار به دیار» با تهیه کنندگی «علی سهیلی نژاد» و مجری گری «فاتح استادعبداله پور» روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته با گویش سورانی از شبکه استانی آذربایجان غربی به روی آنتن می رود.

انتهای پیام/ا