اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، از سرگیری تجمعات و بازگشایی مجتمع های تجاری و اصناف پرخطر بوکان را در پی داشته است. به گزارش خبرنگار صدای بوکان ، امروز یکشنبه ۲۴فروردین اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی ، علیرغم مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا بازگشایی مجتمع های تجاری ، پاساژ و تعداد زیادی […]

اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، از سرگیری تجمعات و بازگشایی مجتمع های تجاری و اصناف پرخطر بوکان را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار صدای بوکان ، امروز یکشنبه ۲۴فروردین اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی ، علیرغم مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا بازگشایی مجتمع های تجاری ، پاساژ و تعداد زیادی از مشاغل پرریسک بوکان را به دنبال داشت.

ترافیک شدید در خیابان های بوکان ایجاد شد و تجمع و ازدحام جمعیت نیز به بالاترین حد خود در یک ماه و نیم اخیر رسید.

این در حالی است که روند شیوع کرونا در بوکان همچنان صعودی است و گویا دولت که در تامین معیشت مردم ناتوان است، با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند مردم را به آغوش کرونا می فرستد.

شب گذشته در جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری از کرونا در استان آذربایجان غربی، اولین حرکت برای عقب نشینی از این تصمیم غلط دولت کلید خورد و براساس آن امروز در صورت تصویب، دوباره کلیه اصناف استان تعطیل می شود.

انتهای پیام/ا