طی فراخوان اعلامی صدای بوکان مبنی بر برگزاری مسابقه طراحی لوگو در چند روز قبل و پایان یافتن زمان شرکت ، لوگوهای ارسالی شهروندان مورد بررسی تحریریه و کارشناسانی بعنوان داور قرار گرفت و نهایتا با اکثریت آرا طرح ارسالی آقای” محمد قریشی ” صاحب صفحه اینستاگرام www.instagram.com/mohammed.ghoreishi مورد تایید قرار گرفت به همین منظور […]

طی فراخوان اعلامی صدای بوکان مبنی بر برگزاری مسابقه طراحی لوگو در چند روز قبل و پایان یافتن زمان شرکت ، لوگوهای ارسالی شهروندان مورد بررسی تحریریه و کارشناسانی بعنوان داور قرار گرفت و نهایتا با اکثریت آرا طرح ارسالی آقای” محمد قریشی ” صاحب صفحه اینستاگرام www.instagram.com/mohammed.ghoreishi مورد تایید قرار گرفت به همین منظور ضمن تبریک به آقای قریشی و تشکر از همه شرکت کنندگان ، لوح تقدیر و هدیه در نظر گرفته شده و در روزهای آتی به آقای قریشی تقدیم خواهدشد. ضمنا به دلیل تاخیر در اعلام نتیجه مسابقه عذرخواهی مارا پذیرا باشید.

ضمن تشکر از همه عزیزانی که با احساس مسئولیت درخصوص پایگاه خبری صدای بوکان که متعلق به همه شهروندان است با ارسال طرح و ایده های خود این رسانه را مورد لطف خود قرار داده اند تشکر و به پاس احترام و تشکر آثار ارسالی این عزیزان در ادامه این پست در معرض دید مخاطبین قرار خواهد گرفت.

◾مفهوم لوگوی انتخاب شده صدای بوکان به شرح ذیل می باشد

همانطور که در زیر لوگوی لاتین بصورت مختصر و نمادین توضیح دادە شده است لوگوی طراحی شده متشکل از پنج مفهوم کلی است که بصورت ضمنی و ساده شده در طرح گنجانده شده‌اند.
۱. حرف «اس» لاتین که نشانگر حرف اول کلمه صدا است.
۲. حرف «بی» لاتین که نشانگر حرف اول کلمه بوکان است.
۳. نماد لوکیشن که در نیمه بالای طرح بصورت سفید رنگ قابل درک است و نشانگر مفهوم مکان و بعبارتی متعلق بودن این پایگاه خبری به یک موقعیت جغرافیایی خاص یعنی شهرستان بوکان است.
۴. نماد میکروفون که نشانگر مفهوم صداست و بصورت خلاصه شده در کل طرح گنجانده شده است.
۵.نماد اکولایزر که در وسایل ضبط و یا پخش صدا وجود دارد و در اصل نشانگر میزان فرکانس‌های صدا بصورت مجزا است و قاعدتا این مورد هم اشاره به کلمه صدا در عنوان پایگاه خبری «صدای بوکان» دارد.