سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: میانگین رسیدن امدادگران این نهاد تا محل حادثه در ۱۰۰ حادثه اخیر صرفا ۱۰ دقیقه است.

به گزارش صدای بوکان به نقل از ایرنا، حمید محبوبی با تاکید بر سرعت عمل امدادگران هلال احمر افزود: طبق آمار دریافتی طی ۱۰۰ عملیات اخیر میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از زمان اطلاع به جمعیت تا حضور در محل حادثه به میانگین ۱۰ دقیقه و هفت ثانیه رسیده‌ایم که این یک زمان مناسب برای رسیدن بر سر صحنه حادثه جاده‌ای است.

وی درخصوص میزان زمان میانی بین حادثه و تماس به هلال احمر اشهاب کرد: بر اساس ۱۰۰ حادثه اخیر دقیقا پنج دقیقه و ۴۱ ثانیه زمان صرف شده است تا امدادگران هلال احمر در حوادث جاده‌ای از این حوادث اطلاع یابند تا به محل وقوع اعزام شوند.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به زمان انجام یک عملیات تکمیلی نیز اضافه کرد: یکی از معیارهای اصلی هلال احمر در عملیات جاده‌ای دقت و سرعت است و همیشه بر آرامش امدادگران سر صحنه و انجام عملیات با دقت کافی تاکید می‌شود.

محبوبی افزود: هم اکنون میانگین‌ مدت زمان عملیات در حواث جاده‌ای استان نیز از آغاز تا پایان عملیات یک ساعت و ۲۷ دقیقه و ۵۱ ثانیه است.

انتهای پیام/م