رئیس بیمارستان بوکان گفت: در آستانه فرا رسیدن ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار و بهورز،بیمارستان شهید دکتر قلی پور به دومین دستگاه “سی تی اسکن” مجهز شد.

به گزارش خبرنگار صدای بوکان دکتر سالار زایر با بیان این خبر افزود: این دستگاه در ساختمان بیمارستان استقرار خواهد یافت تا پاسخگوی مناسبی برای بیماران اورژانسی و دیگر بیماران باشد و در اسرع وقت با ارائه خدمات مطلوب پاراکلینیکی، روند درمان بیماران این مرکز به بهترین شکل صورت پذیرد.

او اظهار داشت: در این خصوص رییس بیمارستان  شهید دکتر قلی پور به روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان بوکان گفت: این دستگاه با پیگیری های  حاج انور حبیب زاده نماینده محترم مردم شریف بوکان در مجلس شورای اسلامی، مدیر شبکه بهداشت و درمان و با  همکاری مسئولان شهرستانی و توسط اعضای هیات امنایی ارزی خریداری شده است.

دکتر زایر ارزش ریالی این دستگاه را ۶ میلیارد تومان عنوان کرد و بیان داشت: دومین دستگاه سی تی اسکن بوکان می تواند علاوه بر پذیرش بیماران شهرستان بوکان مراجعه کنندگان دیگر شهرستان های همجوار را نیز می تواند تحت پذیرش خود قرار دهد.

وی ضمن قدر دانی از مسئولانی که برای دومین دستگاه سی تی اسکن شهرستان تلاش کردند، بیان کرد: سی تی اسکن جدید مدل EDP-Essence”  ۱۶” اسلایس شرکت ایرانی احیاء درمان پیشرفته می باشد.

دکتر زایر اضافه کرد: ان شاالله بتوانیم با کمک خیرین و مسئولان شهرستان در راستای ایجاد سلامت جامعه گام های اساسی برداریم.

رئیس بیمارستان بوکان تصریح کرد: در آینده نزدیک این دستگاه به بهره برداری خواهید رسید تا مردم شهرستان و دیگر شهرستان های همجوار از خدمات آن بهره مند شوند.

همچنین کانال اطلاع رسانی نماینده بوکان با انتشار تصاویری از مکاتبات او با وزیر بهداشت جهت اخذ این دستگاه سی تی اسکن نوشت: بعد از آنکه «حاج انور حبیب زاده» نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در بهار امسال موفق شد دستور وزیر بهداشت و درمان برای اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان بوکان را اخذ کند، امروز چهارشنبه این دستگاه به بیمارستان بوکان تحویل داده شد.

تصویر تعدادی از مکاتبات نماینده بوکان در این خصوص ضمیمه شده است.