فرمانده انتظامی بوکان گفت: به دنبال اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای خودروهای غیربومی و تمرد برخی از رانندگان، ۱۶ دستگاه خودرو اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی شده اند. به گزارش صدای بوکان؛سرهنگ سلمان حیدری افزود: محدودیت ورود خودروهای غیربومی به شهرستان بوکان همچنان پابرجاست و در صورت ورود غیرقانونی خودرویی به حوزه استحفاظی بوکان طبق قانون […]

فرمانده انتظامی بوکان گفت: به دنبال اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای خودروهای غیربومی و تمرد برخی از رانندگان، ۱۶ دستگاه خودرو اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی شده اند.

به گزارش صدای بوکان؛سرهنگ سلمان حیدری افزود: محدودیت ورود خودروهای غیربومی به شهرستان بوکان همچنان پابرجاست و در صورت ورود غیرقانونی خودرویی به حوزه استحفاظی بوکان طبق قانون ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شود.

وی با بیان اینکه مردم باید محدودیت‌ها را جدی گرفته و از تردد زاید خودداری کنند، گفت: نظارت پلیس بر تردد خودروها به صورت هوشمند است و متوقف نکردن احتمالی خودروهای متخلف به معنی بی‌توجهی به تخلف آنها نیست.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به اینکه پلیس در بوکان بر محدودیت‌ها با سیستم‌های “هوشمند” نظارت می‌کند، ادامه داد: تا اتمام طرح مقابله با زنجیره انتقال بیماری کرونا محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی و سطح شهر بوکان با حساسیت بیشتری اعمال می‌شود و سیستم‌های هوشمند پلیس همه ترددهای غیرمجاز را ثبت و به‌صورت پیامک به مالکان وسایط نقلیه اعلام خواهد کرد.

وی افزود: محدودیت‌های جدید کرونایی که از اول آذرماه همزمان با سراسر کشور و براساس وضعیت‌های قرمز، نارنجی و زرد در این شهرستان نیز آغاز شده است، به لحاظ نحوه اجرای محدودیت‌ها هیچ تفاوتی با سایر استان‌ها و شهرستان‌های کشور ندارد.

فرمانده انتظامی بوکان ادامه داد: همکاری، همدلی و همیاری مردم با مدیریت هوشمند تجمع‌ها و محدودسازی ترددها از روشهای مهم برای غلبه بر ویروس همه‌گیر کرونا است.

سرهنگ حیدری افزود: با توجه به اینکه حفظ سلامت و صیانت از شهروندان برای مسوولان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، برخورد با خودروهایی که قانون ستاد کرونا را رعایت نکنند برابر با مقررات خواهد بود.

وی اظهار داشت: مردم باید تنگنای اقتصادی و مشکلات معیشتی گذرا و موقت را به قدرت گرفتن تصاعدی ویروس کرونا علیه خانواده‌ها ارجح دانسته و با مسوولان شهرستانی همراه و همدل باشند.