شهردار بوکان با بیان اینکه این شهر چهره‌ای خشن و زمخت دارد، بر لزوم انجام فعالیت های فرهنگی تاکید کرد. به گزارش خبرنگار صدای بوکان؛ بابک رستم پور، شهردار بوکان امروز یکشنبه (۲۰مهرماه ۹۹) در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان اینکه بوکان ، مدت هاست چهره شهری فرهنگی را به خود ندیده […]

شهردار بوکان با بیان اینکه این شهر چهره‌ای خشن و زمخت دارد، بر لزوم انجام فعالیت های فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار صدای بوکان؛ بابک رستم پور، شهردار بوکان امروز یکشنبه (۲۰مهرماه ۹۹) در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان اینکه بوکان ، مدت هاست چهره شهری فرهنگی را به خود ندیده است، گفت: به علت نبود زیرساخت های فرهنگی، در بوکان با شهری دارای چهره‌ای خشن و زمخت روبرو هستیم.

او افزود: شهر به غیر از آسفالت و بتن به کارهای نرم افزاری نیز نیار دارد تا تعلق خاطر، شادابی و نشاط اجتماعی در جامعه ایجاد شود.

رستم پور با بیان اینکه نباید فعالیت های فرهنگی به دلیل کمبود بودجه دولتی متوقف شود، تصریح کرد: شهرداری در کنار رفع نیازهای عمرانی، آمادگی مدیریت و انجام فعالیت های فرهنگی را دارد.

شهردار بوکان در پایان با تاکید بر اینکه فرهنگ بوکان باید به برندی گردشگری تبدیل شود، از آغاز تدوین طرحی جدید برای آرامگاه استاد حسن زیرک با همکاری میراث فرهنگی خبرداد.

انتهای پیام/ا