رکود فعالیت های فرهنگی در بوکان باعث شده که شهرستان تکاب نیز در این حوزه از بوکان سبقت بگیرد. به گزارش خبرنگار صدای بوکان ، شهرداری تکاب اعلام کرد که به مناسبت شب یلدا، با مشارکت شهروندان اقدام به ایجاد “گذرگاه یلدا” در یکی از پارک های این شهر می کند. شهرداری تکاب هدف از […]

رکود فعالیت های فرهنگی در بوکان باعث شده که شهرستان تکاب نیز در این حوزه از بوکان سبقت بگیرد.

به گزارش خبرنگار صدای بوکان ، شهرداری تکاب اعلام کرد که به مناسبت شب یلدا، با مشارکت شهروندان اقدام به ایجاد “گذرگاه یلدا” در یکی از پارک های این شهر می کند.

شهرداری تکاب هدف از اجرای این برنامه فرهنگی-هنری را، ایجاد شور و نشاط جمعی در راستای شهر شاد اعلام کرد.

تکاب چند روز پیش نیز میزبان جشنواره تخت سلیمان بود. این رویداد فرهنگی-گردشگری نقش موثری در جذب گردشگر و معرفی پتانسیل های این شهرستان داشت.

این در حالی است که برگزاری این نوع رویدادها در بوکان کاملاً متوقف شده است. رکود فعالیت های فرهنگی-گردشگری در بوکان چند روز قبل صدای مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی را نیز درآورد.

جلیل جباری در حاشیه ی دیدار با شهروندان بوکانی گفت: “جای برگزاری جشنواره و رویدادهای فرهنگی-گردشگری در شهرستان بوکان بسیار خالی است.”

او افزود: “از شهردار و فرماندار بوکان درخواست می کنم که بر اساس فرهنگ و تاریخ این شهرستان، طرح اجرای چند برنامه فرهنگی، تاریخی و گردشگری را تدوین کنند تا هر ساله اجرا شود.”

انتهای پیام/ا