روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوکان اعلام کرد که برابر مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا به منظور کاهش ترددها و مراجعات اداری و صیانت از سلامت مردم و کارمندان و کارگران تصمیماتی اخذ شده است. به گزارش صدای بوکان، این مصوبات به شرح زیر است: اعتبار دفترچه درمانی بیمه شدگانی که تا پایان بهمن بود […]

روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوکان اعلام کرد که برابر مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا به منظور کاهش ترددها و مراجعات اداری و صیانت از سلامت مردم و کارمندان و کارگران تصمیماتی اخذ شده است.

به گزارش صدای بوکان، این مصوبات به شرح زیر است:

اعتبار دفترچه درمانی بیمه شدگانی که تا پایان بهمن بود و استحقاق دریافت خدمات درمانی را دارند تا پایان فرودین ماه سال جاری معتبر تلقی شده و نیازی به مراجعه به شعب و کارگزاریهای رسمی برای تامین اعتبار نیست. ضمنا در خصوص پایان برگ برخی از دفترچه ها از نسخ الکترونیکی استفاده نمایند.

کارت مهارت کارگران که نیاز به تامین اعتبار می‌باشد به صورت خودکار تا پایان فروردین ماه دارای اعتبار است.

کارت هوشمند رانندگان لغایت فروردین ماه به صورت اتوماتیک دارای اعتبار است و نیازی به تمدید آنها تا پایان فروردین ماه نیست.

اخذ اثر انگشت در قراردادها و فرم‌ها تا پایان فروردین ماه لازم نیست.

دانشجویانی که در نیمسال دوم ثبت نام نموده‌اند تا پایان خرداد و تیرماه به منزله اشتغال به تحصیل می‌باشد و ثبت نام کفایت می‌کند.

کلیه پروانه های تاسیس و بهره برداری صادره توسط جهادکشاورزی،اداره صمت و میراث فرهنگی تا پایان اردیبهشت ماه تمدید و نیازی به مراجعه حضوری افراد نیست.

مردم عزیز سعی نمایند از مراجعات بی دلیل به بیمه ها، بانکها و ادارات خودداری نمایند و از سامانه های غیرحضوری برای پرداخت فیش بیمه و گزارش کسر اقساط و… استفاده نمایند.

همچنین برخی از موارد لازم دیگر در خصوص انتقال بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی و موارد مربوط به مودیان مالیاتی به بانکها و امور مالیاتی جهت اجرا ابلاغ گردیده است.

انتهای پیام/ف.ا