به گزارش پایگاه خبری صدای بوکان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بوکان؛ روز چهارشنبه ۲۱ آذرماه ۹۷، جلسه هماهنگی پایتخت کتاب ایران و روستاهای دوستدار کتاب با حضور خالد یوسفی مسئول کمیسیون فرهنگی شورا و رئیس اداره کتابخانەهای شهرستان بوکان، فیض اله بیگی نماینده فرمانداری، مقسومی نماینده آموزش و پرورش، جهانی نماینده […]

به گزارش پایگاه خبری صدای بوکان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بوکان؛ روز چهارشنبه ۲۱ آذرماه ۹۷، جلسه هماهنگی پایتخت کتاب ایران و روستاهای دوستدار کتاب با حضور خالد یوسفی مسئول کمیسیون فرهنگی شورا و رئیس اداره کتابخانەهای شهرستان بوکان، فیض اله بیگی نماینده فرمانداری، مقسومی نماینده آموزش و پرورش، جهانی نماینده شهرداری و عباسی نماینده فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۱ آذرماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست، نمایندگان ادارات با ارائه عملکرد انجام شده در حوزه ترویج کتابخوانی، طرحهای خود را در راستای موضوع پایتخت کتابخوانی ارائه کردند.

حاضرین در جلسه، ضمن تاکید بر توانمندیهای شهرستان بوکان در حوزه کتاب و کتابخوانی تاکید نمودند که این توانمندیها تاکنون آنچنانکه شایسته است انعکاس نیافته است.
در این جلسه مقرر گردید هرکدام از دستگاههای متولی، همکاری لازم را جهت ارتقای فرهنگ کتابخوانی و تلاش برای معرفی بوکان به عنوان پایتخت کتابخوانی انجام دهد.

از جمله طرحهای ارائه شده در جلسه، پیشنهاد نامگذاری خیابان با عنوان کتاب، ایجاد غرفه دائمی کتاب نویسندگان بوکان، تسهیل جهت راە اندازی کتابخانه، برگزاری مسابقات کتابخوانی، تجلیل از کتابخوان نمونه در طول سال و خرید کتاب های نویسندگان شهرستان بود.